قوانین، مقررات، روش پرداخت آنلاین و ضوابط استفاده ازسایت فروشگاهی ظرفا

بازدیدکننده گرامی، به فروشگاه اینترنتی ظرفا  خوش آمدید!

لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت ظرفا  به دقت ملاحظه فرمایید.کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت ظرفا را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

تعریف مشتریمشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از محصولات وخدمات ظرفا  اقدام نماید.

تعریف بازار:   سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ظرفا  بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. ورود کاربران به وب سایت ظرفا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بازار اینترنتی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود. متن زیر قراردادی حقوقی بین شما به عنوان مشتری محترم و ظرفا  می‌باشد.

 

 

قوانین کلی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ظرفا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و جرايم رايانه اي و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و ساير قوانين مربوطه است و متعاقبا مشتری نیز مقید به رعایت قوانین مرتبط با مشتری استچنانچه در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات، تغییراتی در آینده ایجاد گردد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود ضمناً مقررات ذيل مورد قبول تمامي اعضاء بوده و ظرفا  اين اختيار را دارد تا تغييرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات بازار اعمال نمايد و به محض درج اين ضوابط در سايت، قابل اجرا خواهد بود. بر اين اساس تنها مرجع اطلاع رساني رسمي تغييرات ياد شده، سايت ظرفا  بوده و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ماده۱ کاربران جهت عضویت در سایت ظرفا  و خرید از آن، باید در هنگام خرید یا در حالت عادی، به قسمت ثبت‌نام مراجعه نمایند . در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم پیامک تایید شماره موبایل برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با وارد کردن کد فعالسازی ارسال شده به تلفن همراه آنان در سایت، مراحل عضویت را تکمیل مینمایند .

تبصره۱)  عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن  پذیرفته نیست.

تبصره ۲)   پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف از خرید برای خریدار در زمان معین قبل از ارسال، امکان پذیر می باشد .و در غیر اینصورت تابع قانون مهلت برگشت و مرجوع کالا خواهد گشت.

تبصره ۳)  اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود مراحل خرید به اتمام نرسد، موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد .

تبصره ۴ در زمان تعمیرات دوره‌ای ، ممکن است سایت به‌ طور موقت غیرقابل دسترس باشد .

تبصره ۵ شرکت این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا، کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق اعتراض را از خود سلب مینماید .

تبصره۶) کلیه خیارات ولو خیار غبن به استثناء خیار تدلیس از طرفین ساقط گردید.%

تبصره۷) فروشگاه ظرفا اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:

– مشخصات فنی و ویژگی‌های کالا

– تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.

 

 

ماده ۲ )تولیدغیرقانونی ، فروش و یا تجارت با رسید کالا و خدماتی که توسط شرکت ارسال شده ممنوع است و طبق مقررات قانونی با اقدام‌کننده آن برخورد می‌شود .

ماده ۳پس ازتکمیل فرآیندخرید فاکتور فروش به ایشان ایمیل خواهد شد وکاربر موظف به تهیه ی کپی ازآ ن میباشد که در غیر اینصورت مسئولیت عدم چاپ فاکتوربر عهده ی خود کاربر میباشد .

ماده ۴)  فروشگاه از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، نسخه پشتیبان تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند .

ماده ۵ )کاربر نباید در سایت (تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت ننمایند،بار اول اخطار و در صورت تکرار بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را برای هرگونه عمل تجاری از دست می‌دهد.

ماده ۶ هرگونه توهین در قسمت نظرات ،بار اول اخطار و در صورت تکرار حذف اکانت کاربری شخص وهمچنین در صورت داشتن اعتبار، مسدود شدن آنرا در پی خواهد داشت .

ماده ۷ ) شماره های –۰۲۱۸۶۰۱۵۱۱۷– ۰۲۱۸۸۲۳۵۴۸۶ شماره تلفن فروشگاه ( ظرفا ) میباشد و کاربر طبق قوانین تایید مینماید که ارسال پیام ازاین طریق بلا مانع است و این پیامها صرفا جهت اطلاع رسانی وارائه خدمات میباشد .

ماده ۸(کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک ، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به فروشگاه ظرفا  محسوب می شود و تلفيق محتويات اين سايت نيز منحصراً متعلق به فروشگاه ظرفا  بوده و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد.

ماده ۹) استفاده از وب سايت به هر روشي كه سبب آسيب ديدگي، ايجاد وقفه يا زيان رسيدن به آن شود، ممنوع مي باشدبدينوسيله تمامي اعضاء توافق مي نمايند كه در صورت نقض مقررات و قوانين مربوطه، تمامي خسارات احتمالي وارده بر شرکت  را بر عهده بگيرند .

ماده ۱۰همچنین مشتریان باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايندبديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش مشتری قابل پيگيري نخواهد بود.

ماده ۱۱)  سایت فروشگاهی ظرفا  در موارد زير مجاز به استفاده از اطلاعات شخصي جمع آوري شده مي باشد:

بند ۱- درصورتي كه مشخصات يا رمز ثبت شده براي استفاده از خدمات خرید غیرحضوری را فراموش كرده باشيد ظرفا براي مشخص نمودن هويت شما و انجام همكاري هاي لازم مي تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نمايد.

بند۲-براي فراهم نمودن خدمات مورد تقاضاي شما.

بند۳-براي بازاريابي هاي آينده، اهداف همگاني و مشترك ازجمله بازاريابي مستقيم و نيز تحقيقات و مطالعات بازار .

ماده ۱۲)- روش پرداخت مبلغ کالا

برای پرداخت هزینه کالا به روش پرداخت آنلاین در وب سایت فروشگاهی ظرفا از طرق  پنل پرداخت پی پینگ (پرداخت یار طحت مجوز شاهپرک) و بانک های مجاز امکان پذیر است

ضمناً در صورت اختلال در پرداخت آنلاین یا تمایل مشتری، برای پرداخت کارت به کارت بانکی، شرایط پرداخت مبلغ کالا به حساب صاحب امتیاز  وب سایت که در مجوز اینماد نام آن ذکر شده است صحیح و مجاز به واریز می باشید.

ماده ۱۳) –بر گشت کالا :

خریدار موظف است در زمان دریافت سفارش خود نسبت به بررسی کالای دریافتی اطمینان حاصل نمایداگر کالایی که دریافت نمودید ضربه خورده و از کار افتاده است شما به هنگام تحویل می توانید آنها را به متصدی تحویل کالا ارائه و در صورت پرداخت هزینه سفارش آن را پس بگیریدبديهي است پس از امضا رسید دریافت سفارش توسط خریدار هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.

ماده ۱۴) رهیابی کالا :

شما می توانید همواره از طریق تماس با مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش ظرفا  به شماره ۰۹۱۰۹۴۵۹۰۰۵ و ارائه شماره سفارش از وضعیت سفارش خود آگاه شویدهمچنین مشتریان محترم می توانند کلیه پیشنهادات و انتقادات خود را درخصوص روند دریافت خدمات این مجموعه  از طريق تلفن  ۰۲۱۶۶۵۵۲۱۴۸ با مركز ارتباط مشتريان  و يا ثبت فرم شکایات و پیشنهادات  درمیان بگذارند تا موضوع فوراً بررسي و تعدیل گردد.

ماده ۱۵-شرایط تست و مرجوعی کالا

رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه بخشی همواره در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی کار پردازش و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی‌های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.

شرایط مرجوعی کالا چیست؟

درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، می‌توانید کالایی که تحویل گرفته‌اید را مرجوع نمایید.

وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:

  • وجود ترک، شکستگی، فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.

ارسال کالای اشتباه:

  • وجود اختلاف در سایز، رنگ و یا مدل بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده از طریق سایت فروشگاه

توجه: حتما هنگام تحویل کارتن سفارش خود در صورتی که کارتن بصورت آسیب دیده یا پاره شده بود سفارش را تحویل نگرفته و این موضوع را با شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت هماهنگ کنید.

شرایط بازگرداندن کالا شامل محصولات زیر نمی‌شود:

کالاهایی که ارسال طرح و رنگ بصورت تصادفی می‌باشد:

  • در فروشگاه طرح و رنگ برخی از کالاها به‌صورت تصادفی (رندوم) ارسال می‌شود که این موضوع در بخش توضیحات کوتاه محصول ذکر شده است. اختلاف رنگ یا طرح این محصولات با نمونه ارائه شده در سایت مشمول شرایط مرجوعی نخواهد بود. بدیهی است این کالاها را همچنان می‌توان در صورت آسیب دیدگی مرجوع کرد.

محصولات که پلمپ یا بسته‌بندی آنها باز شده است:

  • برخی کالاها پس از باز شدن بسته‌بندی، قابلیت فروش دوباره خود را از دست می‌دهند. محصولاتی مانند دستمال کاغذی، لوازم آرایشی و بهداشتی از این جمله‌اند.

کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده‌اند:

  • کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی شرکت سازنده، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود. تغییر رنگ ظروف به دلیل تماس با مایعات اسیدی نمونه‌ای از استفاده ناصحیح است.

چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟

پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، باید از طریق شماره‌ پشتیبانی با کارشناسان ما در ساعت کاری تماس بگیرید. (۰۲۱۶۶۵۵۲۱۴۸)  پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد، فروشگاه کالا را پس گرفته . در چنین شرایطی، پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگزین برای مشتری، بر عهده فروشگاه خواهد بود.

نکات مورد توجه در روند مرجوعی کالا:

۱) حتما کالای موردنظر برای مرجوعی را با شرکت پست ارسال کنید.

۲) برای مرجوع کردن کالا لازم است محصول موردنظر را به همراه کارتن اصلی خود و فاکتور درون کارتن ارسال نمایید. توجه داشته باشید که مخدوش کردن جعبه یا نوشتن هرگونه یادداشت بر روی آن امکان بازگرداندن کالا را از بین می‌برد.

۳) اگر قصد مرجوع کردن کالاهای چند تکه یا محصولاتی که شامل اجزای مختلف هستند را دارید، باید آنها را به طور کامل ارسال کنید. وجود کسری در محتویات بسته‌بندی، شرایط مرجوعی کالا را نقض می‌کند.

۴) هماهنگی و پرداخت هزینه کالای مرجوعی پس از دریافت کالا از شرکت پست تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد و به حساب مشتری واریز می‌شود.

برای تست و مرجوع کردن کالا چند روز فرصت داریم؟

توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر پس از ۷ روز از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه می‌شود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید.

محصولات شکستنی

توجه داشته باشید درصورتی که سفارش شما دارای محصولات شکستنی می‌باشد. لازم است تا هنگام تحویل بسته از مامور ارسال، محصولات را بررسی کرده و درصورتیکه محصول شکسته شده، محصول و بسته را به مامور ارسال تحویل دهید تا مرجوع شود.

مدت زمان بررسی و هماهنگی سفارشات مرجوعی

توجه داشته باشید که مدت زمان بررسی و هماهنگی با مشتری برای سفارشات مرجوعی  ۷۲ ساعت پس از تحویل کالا از پست یا پیک مربوطه به انبار سایت زمان می‌برد.

ماده ۱۵) حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی ظرفا، هویت شخصی کاربران(مشتریان،همکاران) را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان در اختیار شخص یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد.

ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، جدیدترین اطلاعات، اخبار، فروش‌های ویژه و … برای اعضای سایت ارسال خواهد شد. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

فروشگاه ظرفا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت  قوانین ویرایش کند. همچنین اگر نظر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است.

 

با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سایت حذف خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.
با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما مشتری گرامی را جلب کنیم. به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما

فروشگاه اینترنتی ظرفا